Aanmelden.

Indien u nog geen abonnee bent van Kabel-Lingemeer en woont binnen het woonpark, kunt u zich zowel telefonisch als online middels het aanmeldformulier aanmelden als nieuwe abonnee. Wanneer uw aanmelding door ons is verwerkt, ontvangt u van ons een bevestigingsbrief waarin de ingangsdatum van het abonnement staat vermeld.

Opzegging.

Wanneer u uw abonnement voor onze dienstverlening wilt beëindigen, dan verzoeken wij u schriftelijk of via het contactformulier contact met ons op te nemen.
Wanneer uw opzegging door ons is verwerkt, ontvangt u van ons een bevestigingsbrief waarin de beëindigingsdatum van het abonnement staat vermeld.

Verhuizing.

Indien u verhuist naar een nieuw adres binnen het woonpark en u bent nog geen klant van Kabel-Lingemeer, kunt u zich zowel telefonisch als online aanmelden als nieuwe abonnee. Mocht u binnen het woonpark verhuizen dan kunt u uw verhuizing online doorgeven. Uw verhuizing dient minimaal 30 dagen voor de verhuisdatum bij Kabel-Lingemeer bekend te zijn.

Facturering en betaling.

De inning van de abonnementskosten geschiedt, bij vooruitbetaling, per kwartaal.
Dit kan via een automatische incasso, of op basis van een factuur over het komende leveringskwartaal. Bij betaling via factuur zonder automatische incasso zal een extra administratieve heffing van € 1,00 worden doorberekend. De betalingstermijn sluit op de laatste dag van het lopende kwartaal.

Betaling per automatische incasso.

De procedure voor de automatische incasso ziet er als volgt uit.
Alle abonnees ontvangen per post een factuur over het nieuwe kwartaal en de startdatum van de automatische incasso.
Bij een stornering ontvangt u een brief waarin u wordt verzocht de betaling van het abonnement alsnog voor de eerste dag van het nieuwe kwartaal zelf te verrichten.
 

©2014 Kabel Lingemeer
Website door Red Frog