Storing in de ontvangst van uw signaal.

Dit kan diverse oorzaken hebben. Zoals door werkzaamheden aan het kabelnet. Er treden dan zeer kortstondige onderbrekingen op, omdat er bijvoorbeeld kabels omgestoken moeten worden.

Ook gebeurt het dat de beeldkwaliteit slecht wordt, doordat er in de eigen apparatuur een kabeltje is losgeschoten. Het is belangrijk dat u kwalitatief goed materiaal gebruikt. Daarmee voorkomt u storingen. 

Grotere storingen komen helaas ook voor, bijvoorbeeld door graafwerkzaamheden of door bliksem-schade.
Kabel-Lingemeer probeert in die gevallen zo snel mogelijk de schade te herstellen en de overlast voor u zo beperkt mogelijk te houden.

Overtuig uzelf ervan dat de storing niet te wijten is aan defecten in uw eigen apparatuur. Als u bijvoorbeeld meerdere aansluitingen binnen uw woning heeft gemaakt, sluit dan uw televisie rechtstreeks aan op de wandcontactdoos van Kabel-Lingemeer. Zijn er dan geen problemen, zoek dan de oorzaak in uw eigen installatie. Kijk of de stekker goed in de wandcontactdoos zit. Controleer de aansluitsnoeren en loop de aansluitingen even na. Vraag voor alle zekerheid aan uw buren of zij dezelfde problemen met de ontvangst hebben.

Het telefoonnummer voor storingen is: 0314 - 394489. U kunt hier middels een automatisch systeem uw storing melden. Medewerkers van onze storingsdesk zullen telefonisch zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en trachten de storing te verhelpen. Indien dit niet lukt dan zal een monteur bij u langs komen om de storing te verhelpen. Wanneer bij bezoek van een monteur blijkt dat de storing te wijten is aan uw installatie, zullen voorrijkosten in rekening worden gebracht.
 

©2014 Kabel Lingemeer
Website door Red Frog